Un total de tretze restaurants se sumen a la 30a edició de les Jornades Gastronòmiques de l’Ostra de l’Ampolla

Un total de tretze restaurants se sumen a la 30a edició de les Jornades Gastronòmiques de l’Ostra de l’Ampolla

Un total de tretze restaurants se sumen a la 30a edició de les Jornades Gastronòmiques de l’Ostra de l’Ampolla

Un total de tretze restaurants se sumen a la 30a edició de les Jornades Gastronòmiques de l’Ostra de l’Ampolla

Ajuntament
  • Ajuntament
Gastronomia

Un total de tretze restaurats de l’Ampolla tornen a treballar plegats per oferir, un any més, diferents menús gastronòmics on l’ostra serà la principal protagonista. La 30a edició de les Jornades Gastronòmiques de l’Ostra de l’Ampolla tindrà lloc del 8 al 23 de maig i inclourà menús a un preu únic de 35 euros.

Els restaurants participants oferiran propostes culinàries per mostrar el ventall de sabors que ofereix aquest producte propi de la costa del Delta de l’Ebre i es maridaran amb vins de la DO Terra Alta i altres productes locals i de qualitat com l’arròs, la tonyina o l’anguila.

Els restaurants participants són:

  • Bama Restaurant - BeachClub
  • Botavara
  • Can Piñana
  • Casa David
  • Casa Llambrich - Juani
  • Club Nàutic - Casa Montero
  • La Barraca
  • La Roca Plana
  • Lo Goleró
  • Nova Devimar
  • Perales
  • Sol
  • Taperia Lo Típic

La regidora de Turisme de l’Ajuntament de l’Ampolla, Meritxell Faiges, ha explicat que era tradició que la Diada de l’Ostra de l’Ampolla donés el tret de sortida a les jornades gastronòmiques. “Aquest any, no serà possible celebrar-la, però els restauradors del nostre municipi no han volgut deixar passar l’oportunitat que veïns, veïnes i visitants continuïn gaudint de l’Ampolla com a espai gastronòmic del Delta”.

També et pot interessar...

L'Ampolla participa un any més en les Jornades Gastronòmiques de la Galera
06/02/2025
De la mar al plat. Gaudeix del sabor de les galeres de les Terres de l'Ebre!
L’Ampolla celebra la XXIII Festa de la Sega amb més de 1.500 tiquets de degustació venuts i dona el tret de sortida a les Jornades Gastronòmiques de l’Arròs
23/09/2024
L’Ampolla ha viscut aquest diumenge, 22 de setembre, una de les seves festivitats més tradicionals amb la celebració de la XXIII Festa de la Sega. Des de les 11:00 fins a les 13:30 hores, el port pesquer del municipi s’ha convertit en un autèntic sequer, recreant de manera fidel el procés tradicional de sega de l’arròs, des de la recollida fins a l’ensacat.
L'Ampolla celebra la XXIII Festa de la Sega i les XXV Jornades Gastronòmiques de l'Arròs
18/09/2024
L'Ampolla celebrarà aquest diumenge, 22 de setembre, la XXIII Festa de la Sega, que tindrà lloc de les 11:00 a les 13:30 hores, al port pesquer de l'Ampolla.
La Diada de l'Ostra del Delta de l’Ampolla reparteix 19.000 ostres demostrant la gran qualitat del producte
07/05/2024
La 32a Diada de l'Ostra del Delta va repartir aquest diumenge 5 de maig 19.000 ostres, que van demostrar la gran qualitat del producte: fresc i amb un sabor incomparable.
El diumenge 5 de maig, l'Ampolla celebrarà la Diada de l'Ostra del Delta
17/04/2024
L'Ampolla celebrarà, el diumenge 5 de maig, la 32a edició de la Diada de l'Ostra del Delta. Durant el matí, es repartiran 2.500 quilos d'ostres del Delta de l'Ebre entre totes les persones assistents a l'esdeveniment, que tindrà lloc al port pesquer del municipi.