L'Ajuntament de l'Ampolla signa el conveni Córner de les Terres de l'Ebre, que aquest any arriba a la 14a edició
- Ajuntament
L'Ajuntament de l'Ampolla ha signat el conveni Córner de les Terres de l'Ebre, que aquest any ha arribat a la 14a edició. L'acord preveu enguany la participació conjunta de 19 institucions públiques i privades -entre ajuntaments, consells comarcals, patronats o associacions- en un total de sis fires nacionals, estatals i internacionals. A més, també inclou altres accions de publicitat als mercats més importants per donar-hi a conèixer els atractius turístics dels municipis participants. La inversió global i conjunta serà de 129.450 euros, dels quals la Diputació de Tarragona assumirà 99.750 euros, xifra que representa un 77% del total.
Els signants de l'acord per aquest 2022 són els ajuntaments d'Alcanar, l'Aldea, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla, Amposta, Ascó, Deltebre, la Ràpita, la Sénia i Tortosa, així com l'EMD de Jesús; els consells comarcals de la Terra Alta i de la Ribera d'Ebre, les associacions empresarials Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de Tarragona, Cambra Oficial de Comerç Indústria Serveis i Navegació de Tortosa, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, Associació d'Empresaris d'Hostaleria de la Província de Tarragona, Associació d'Hotels de la Província de Tarragona, i el mateix Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.
Presència als principals mercats estatals i internacionals
El conveni Córner preveu la participació dels signants a les fires Navartur, a Pamplona; B-Travel, adreçada al públic català; Fitur, de Madrid, i també en fires de producte: la Fio de Monfragüe; la Falsterboo, a Suècia; i la Delta Birding Festival, a les Terres de l'Ebre. Inicialment, es preveia també la participació en la Fiets en Wandelbeurs, a Utrecht, i a l'Adventure Travel Show, a Londres -totes dues especialitzades en cicloturisme, turisme actiu i natura-, però s'han cancel·lat.
Pel que fa a les accions de comunicació i màrqueting, cal destacar la promoció que es farà als mercats català i espanyol. Respecte al català, primer mercat de procedència, es duran a terme accions al llarg de l'exercici. Quant al mercat espanyol, es realitzarà una campanya multicanal al País Basc, Aragó, Navarra, Madrid i el País Valencià, amb l'objectiu d'aconseguir notorietat com a destinació i donar visibilitat a cada un dels municipis i sectors que hi participen.